Meny

03 jan 2018

Företagsnyhet

Aim´n - en ljusglimt i svenska modebranschen

Det är alltid glädjande när en Halmstadföretagare omnämns nationellt och internationellt. Idag lyftes Aim´n fram som en ljusglimt i tidningen Habitat International.

I tider med dystra rapporter om sjunkande försäljning offline, digitaliseringens underliggande hot om butiksdöd och dystopiska förutsägelser om att robotarna är framtiden, finns det trots allt gott om ljusglimtar, i alla fall i den svenska modebranschen enligt Habitat International. Ett av dem är sportvarumärket Aim´n från Halmstad som Tekla Acs är en av grundarna till.

Aim´n lever sitt varumärke via sociala medier och har en aktiv kommunikation med sin målgrupp. Deras enda fysiska butik finns i Halmstad och har besökare från hela Sverige.

Så det är verkligen inte konstigt att Aim´n vann två fina priser vid Halmstads stora näringslivsgala hösten 2017; Årets Butik och Årets Marknadsförare.

Länkar och relaterat material

Har du goda nyheter?

Går det bra för företaget? Har du tips om andra positiva näringslivsnyheter? 

Skicka pressinformation eller en e-post till webbredaktören.