Meny

Frukostklubben

Att sätta kunden och gästen i fokus är inget nytt för någon
verksamhet. Men vad innebär det egentligen att skapa en kultur som genomsyras av fokus på kunden och serviceglädje? Hur skapas samsyn på vem vi är till för och vad som är viktigt i mötet med varje kund? Service i mästarklass, vad innebär det? Hur bygger du en vinnande kultur med RMI - rätt mental inställning?

Du får lyssna och inspireras av Kenth Åkerman, som bl a skrivit boken ”Servicekompassen - framgångsfaktorer för service i mästarklass" och nyligen släppt pocketen ”Konsten att få andra att prestera” om coachande ledarskap. 

  • Synen på arbete, kunden och förändring
  • Kultur vs struktur
  • Ledningens signaler: Vision och passion
  • Arbetsglädje - Serviceglädje  - Kundglädje - Ägarglädje
  • Förhållningssätt och attityd
  • De små stegens magi: Kraften i 1%

Kenth Åkerman är ledarskapsexpert, serviceinspiratör och mental coach. En av Sveriges bästa och mest inspirerande föredragshållare för grupper på 400 likväl som 20 personer. Kenth har i över 16 år inspirerat tusentals människor varje år. Han brinner för att skapa perspektiv, med affären och människan i fokus. Hans föredrag och utbildningar har alltid högt tempo, är praktiska, provocerande och väcker eftertanke. Författare till flera böcker inom ledarskap, förändring och kundservice. Han har över 25 års erfarenhet av utveckling av kunder, affärsmannaskap och service.

Gedigen erfarenhet av förändringsprocesser ger dig; idéer, nya perspektiv och "best practise”. Det kommer vara svårt att stå emot viljan att förändra och förändras. Med stort hjärta, energi, tro på människan och hennes förmåga och en cochande stil lyfter Kenth deltagarna till nästa nivå. www.kenthakerman.com

Evenemangsinformation

Datum: 22 sept
Tid: 06.45 - 09.00
Plats: Halmstad Arena
Kostnad: Kostnadsfritt för medlemmar
Tema: Kommunikation
Arrangör: Marknadsföreningen i Halland

Tipsa oss!

Har du tips om ett evenemang som du tycker att vi borde ha med i vår kalender? 

Skicka pressinformation eller ett e-post till webbredaktören.